Doprava a bezpečnost přepravy

Při přepravě maturitních šerp, stužek nebo placek se tyto produkty běžným zacházením poničit nemohou, proto se dále budeme zabývat pouze balením a dopravou maturitních skleniček a skleněných dárků.

Přeprava skleniček může být problematická, jelikož při dopravě balíků může dojít k jejímu shození nebo naražení do ostatních balíků. Právě balení proto věnujeme velkou pozornost a péči tak, aby se toto riziko rozbití minimalizovalo.

Cena poštovného

Poštovné a balné činí 99 Kč. V případě, že máte objednávku nad 3 999 Kč, pak je poštovné a balné zdarma. Balíky jsou posílány prostřednictvím Expresního balíku GLS, který Vám přijde následující den od odeslání. Obvyklá cena poštovného a balného činí cca 210 Kč. Jelikož vy platíte pouze 99 Kč, neplatíte celé poštovné a na části úhrady poštovného a balného se podílíme my.

Primární balení skleniček

Při balení se používají krabičky typu, které jsou vyhotoveny na zakázku a určené výhradně k přepravě skleniček. Jedná se o osvědčený typ kartonové krabice, která je tvořena z třívrstvé kartonové lepenky a je určena pro 6 ks skleniček. Sektové skleničky jsou do této krabice vloženy a odděleny od sebe přepážkami tak, aby o sebe nemohou cinknout.

Dále je každá sklenička zabalena zvlášť do hedvábného papíru, který tlumí otřesy a minimalizuje riziko rozbití.

Sekundární balení skleniček

Takto zabalené skleničky se následně vloží do pětivrstvé přepravní kartonového kontejneru. Tento kontejner je vyráběn individuálně na každou zakázku zvlášť právě z důvodu, aby se minimalizovalo prázdné místo v krabici a tím pádem zamezilo jakýmkoliv pohybům krabiček se skleničkami. Přepravní kontejner je ještě dodatečně vyplněn dvěma proložkami pětivrstvého kartonu, které dokonale roznášejí sílu nárazu při přepravě a tím jí na ploše zmenší na minimum.

Vázy jsou baleny do pětivrstvého kartonového kontejneru, který je silně vyplněn bublinkovou folií. Tento způsob se nám osvědčil tak, že se za celý rok žádná váza při přepravě nerozbila.

Reklamace při rozbití skleniček při přepravě

Pokud by se však přeci jen stalo, že se některé skleničky při přepravě rozbijí, ihned kontaktujte depo GLS s reklamací těchto rozbitých skleniček a následně nás s objednávkou nových skleniček. Běžný postup je takový, že s Vámi GLS sepíše protokol o škodě a vrátí Vám peníze za tyto rozbité skleničky. Nové skleničky Vám budou co nejrychleji vyrobeny a dodány za hodnotu pouze rozbitých skleniček. Poštovné v tomto případě hradíme my. Sem tam od času se stane, že se jedna nebo dvě skleničky v zakázce rozbijí (v praxi 1 z 30 balíků), ale za minulý rok jsme neměli ani jeden případ, kdy by tuto škodu dopravce neuhradil.