Časté dotazy

Zde naleznete nejčastěji pokládané dotazy, na které našim zákazníkům odpovídáme. Pokud nenaleznete odpověď na Váš dotaz, obraťte se na nás na e-mailu info@namaturak.cz, telefonním čísle 734 30 50 20 nebo na chatu v pravém spodním rohu stránky.

Jak postupovat při objednávání zboží a co vše musí objednávka obsahovat?

Vámi vybrané zboží objednávejte ve formuláři objednávka, kde uvedete kontaktní údaje a poté i samotný text objednávky. Přesné instrukce k tomu, jak postupovat při objednávání zboží a co vše musí objednávka obsahovat najdete pod formulářem objednávka, kde je krok po kroku zpracováno, jaké informace od Vás potřebujeme. Tyto informace jsou potřebné pro co nejpřesnější zpracování Vaší objednávky. Na uvedený kontakt Vás kontaktujeme a domluvíme se na dalších individuálních krocích zpracování. Tyto informace jsou potřebné pro co nejpřesnější zpracování Vaší objednávky. Na uvedený kontakt Vás kontaktuji a domluvíme se na dalších individuálních krocích zpracování.

Je kvalitnější pískování nebo gravírování skla? Jaký je mezi tímto rozdíl?

Pískování je jedna z nejkvalitnějších a nejšetrnějších metod dekorace skla, která neporuší vnitřní sklovinu, jako je tomu v případě gravírování. Pískováním se docílí naprosto hladký a detailní dekor i úzkých linek ozdobných fontů či log. Gravírování si s tenkými linkami neporadí, větší plochy loga jsou pak nevzhledné a mohou se z nich odlupovat částečky skla, až sklenička úplně praskne.

V případě gravírování skla – laserování, se tvoří drobné lasturky, nedocílí se tak celistvého hladkého povrchu, jako je tomu v případě pískování, kde se tryskáním jemného písku sklo zmatní.

Pro gravírování skla je potřeba 1 stroj a 1 pracovník, pro pískování však 4 stroje a 6 pracovníků. Ačkoliv je metoda pískování nákladnější a kvalitnější, v našem internetovém obchodě tuto metodu nabízíme za stejnou cenu, co nabízí konkurence právě zmíněné gravírování.

Jaká je dodací lhůta u výroby maturitních předmětů na zakázku?

Z důvodu individuálního zpracování každé zakázky je dodací lhůta 3 – 4 týdny v závislosti na vytížení. Standardní dodací lhůta činí 3 týdny. U některých zakázek však může být i kratší. Pokud se dodací lhůta však prodlouží, zákazník je na to písemně nebo telefonicky ihned upozorněn. Při odeslání každé zakázky je předem zákazník upozorněn e-mailem o datu doručení, aby se mohl na toto doručení připravit.

Kdy je nejvýhodnější termín objednat si produkty na maturitní ples?

Nenechávejte nákup produktů na ples na poslední chvíli. Nejlepší doba pro objednání je minimálně dva až tři měsíce před maturitním plesem, ale platí zde pravidlo čím dřív, tím líp. Pokud si budete přát vystoupení – čím dřív si ho objednáte, tím větší máte jistotu že účinkující budou mít v termínu konání Vašeho plesu volno.

Proč je dobré nechat si zabalit skleničky jednotlivě do speciálních krabiček?

Speciální krabičkové balení má tu výhodu, že maturitní sklenička je sama zabalena v na míru vyhotovené krabičce, která je vytvořena z barevného třívrstvého kartonu. Toto balení minimalizuje možnost rozbití skleničky jak při přepravě, tak i na samotném maturitním plesu. Mnohokrát se stane, že si maturanti strčí do skleničky s penězi, kterou mají postavenou na stole a sklenička tento pád nevydrží. Z tohoto důvodu jsme zavedli tyto krabičky. Maturant si po šerpováním ceremonialu a po skončení oficialit jednoduše skleničku uklidí do této krabičky a tím předejde její rozbití ať na plese nebo při přepravě domů a nadále zamezí rozsypání drobných, které se do skleničky sbírají po šerpování. V nabídce máme krabičky bez saténu a nebo se saténem. Krabičky se saténem působí reprezentativně a společně s maturitní skleničkou tvoří nejkrásnější upomínkový předmět na maturitní ples.

Placení a doprava.

Hotové výrobky Vám budou dopraveny na dobírku prostřednictvím GLS nebo České pošty do druhého dne od odeslání, nebo si jej můžete vyzvednout osobně na adrese Metodějova 11, Brno. Poštovné a balné při objednávce nad 3 500 neúčtujeme. Osobní převzetí v Brně je zdarma.

Je přeprava křehkého zboží poštou bezpečná?

Přeprava sektových skleniček, které jsou křehčí, i jiného křehkého zboží je prostřednictvím Balíku do ruky České pošty bezpečná. Skleničky jsou baleny do speciálních kartonových krabic, které jsou výhradně vyráběné pro nás a na každou skleničku jsou rozměrově odlišné krabičky tak, aby co nejlépe skleničky ochránily. Tyto krabice jsou následně vložený do přepravního pětivrstvého kartonového kontejneru, který je ještě následně zpevněn dvěma vrstvami pětivrstvého kartonu pro ztlumení otřesů. Celý balík je označen nálepkou Křehké, a proto i Česká pošta se k těmto balíkům chová opatrněji. Více o samotném balení najdete pod záložkou Balení a bezpečnost.

Co dělat při rozbití zásilky?

Pokud se ovšem stane, že skleničky Vám přijdou rozbité, okamžitě se obraťte na Českou poštu s reklamací těchto dodaných skleniček a následně i na nás s objednávkou nových skleniček v tom počtu a pískování, kolik Vám jich přišlo rozbitých. Česká pošta Vám vrátí finanční obnos za rozbité skleničky, které následně můžete použít na úhradu nově vyrobených skleniček. Při doručování nově udělaných skleniček se již neplatí. Platíte tak tedy pouze hodnotu samotných skleniček. Z vlastních zkušeností jsme zatím s tímto postupem neměli sebemenší problém a vždy Česká pošta zákazníkovým požadavkům reklamace vyhověla.

Co dělat, když nejsem zastižen pošťákem doma a při nevyzvednutí zaslaného zboží?

Kurýr zákazníkovi donese balík přímo na adresu uvedenou v objednávce. Pokud není zákazník na adrese k zastižení, uloží se balík na nejbližší pobočku České pošty, kde si balík zákazník může vyzvednout po dobu následujících pěti dnů. V případě, že takto neučiní, vrací se celý balík zpět k nám a po vrácení je následně odeslán zpět zákazníkovi za příplatek 250 Kč, jelikož těmito manipulacemi se zvyšují náklady a také riziko rozbití obsahu uvnitř. Buďte proto opatrní při vybírání adresy doručení a objednané zboží vyzvedněte co nejdříve.

Co si nechat vypískovat na skleničku?

Jelikož poskytujeme velmi velkou pískovací plochu na skleničce, máte tu možnost si na skleničku dát nápis Maturant 2018 (to se bere jako samozřejmost) a dále například zkratku nebo název školy, město ve kterém se škola nachází a třídu. Nabízíme také možnost vypískovat na skleničky jména maturantů, v tomto případě však potřebujeme úplný seznam studentů tak, jak budou jména pískovány postupně na skleničky. Může to být jméno nebo přezdívka, to už je na Vás. Z důvodu možnosti rozbití skleniček během večera doporučujeme objednat minimálně dvě skleničky navíc.

Co si nechat natisknout na šerpu?

Máte na výběr ze dvou typů. Šerpy s potisknutou pouze jednou stranou, kde se dává tradičně nápis Maturant 2018 a nebo oboustranný potisk šerp. Oboustranná šerpa slouží jako osobnější památka jak na maturitní ples, tak i na třídu jako samotnou, jelikož se na zadní část šerpy dá natisknout vlastně cokoliv. Od názvu školy přes logo školy, vlastní nápis nebo vytvořit mozaiku složenou z Vašich jmen nebo přezdívek. Samozřejmě zde každá šerpa může být potisknutá i jménem maturanta nebo názvem věci, která k němu patří, například značka automobilu, oblíbená muzika nebo jen přezdívka. U šerp se nepočítá, že by se měla v průběhu maturitního plesu poškodit, proto se objednávají na přesný počet.

Je zahrnutý v ceně stužek i potisk stužek?

Ano, ceny maturitních stužek jsou zobrazeny včetně potisků na stužkách a kompletace. Nemusíte se bát, že Vám přijdou pouze potištěné stuhy. Maturitní stužka obsahuje potisk všech 3 stužek, kompletaci včetně připevnění spínacího špendlíku na zadní stranu. Doporučujeme k stužkám přiobjednat i ozdobu na stužku (cena od 8 Kč), která ozdobí stužku a zakryje místo spoje.

První pramen na stužce je ten nahoře, nebo vespod?

Při řazení stužek postupujeme od leva do prava z pohledu první osoby. První stužka je ta nejvíce vlevo, vespod. Druhá stužka je prostřední a třetí stužka je ta napravo, na které je připevněná ozdoba.

Lze mít více učitelských šerp s odlišným potiskem?

Ano, učitelských šerp můžete mít více. Při vyplňování objednávky poznačte do řádku “Text potisku na přední straně učitelské šerpy” potisky takto: Třídní učitel, Ředitel školy, Zástupce ředitele, atd.

Podle tohoto poznáme, že budete chtít 3 šerpy, z nichž každá bude mít odlišný potisk.

Pokud budete chtít například jméno na zadní stranu učitelské šerpy, pak řádek “Text potisku na zadní straně učitelské šerpy” poznačte potisky takto: Pavel Novák, Ing. Petr Strýc, Marie Veselá. Podle tohoto budeme tisknout na šerpu s potiskem Třídní učitel na zadní stranu jméno Pavel Novák, u Ředitele školy Ing. Petra Strýce a na šerpu s potiskem Zástupce ředitele budeme realizovat potisk Marie Veselá.

Kontaktní formulář